“חששתי במשך שבועות המתנה לבדיקה והנה עברה כלא כלום”

שמי דניאל (אנונימי), בן 59, נאלצתי לבדיקת קולונוסקופיה לפני 12 שנים בבית חולים תל השומר, ממצאי הבדיקה היו תקינים אך החוויה הייתה טראומטית, צרחתי מכאבים בזמן הבדיקה וכעסתי על הרופא שביצע את הבדיקה על שלא היה מקצועי מספיק ורגיש לכאב שגרם לי. כ 5 שנים מלאחר מכן בעקבות תלונותיי הופנתי לבדיקת קולונוסקופיה שוב. היות והחוויה בתל השומר היתה טראומטית פניתי לבצע קולונוסקופיה וירטואלית, שוב הממצאים היו תקינים אך ניפוח האוויר וההכנה לבדיקה היו שוב לא נעימים, ובדיעבד הבדיקה כנראה פספסה פוליפ קטן שרק התחיל לגדול…

כ6 שנים לאחר מכן לפני כחודש בדיקת דם סמוי שהקפדתי לבצע כל שנה יצאה חיובית, מיד הופנתי לבדיקת קולונוסקופיה שלישית ושוב עם החשש מחוויה טראומטית כפי שהיתה בתל השומר…, חיפשתי באינטרנט התייחסות לחששותיי ועליתי על האתר של ״צו מניעה״ שהציע עזרה בקביעת תורים והמלצות לבדיקת קולונוסקופיה.
ענה לי איש מדהים ונדיר ד״ר שלמה לבקוביץ ששוחח איתי כחבר ובחום, הרגיע אותי והמליץ לי לפנות לפרופ׳ ישי לכטר בבית חולים אלישע.
צילצלתי מיד לפרופ׳ וגיליתי עוד איש מדהים סבלני אכפתי ומקצועי, סיפרתי לו על החוויה הטראומטית שעברתי והוא הבטיח לי שזה לא יקרה שוב.

בעידוד שלמה לבקוביץ והפרופ׳ קבעתי תור לבדיקה להיום, נאמר לי שהגעתי בזמן…, נמצאו 2 פוליפים גדולים, שפירים שנכרתו בזמן הבדיקה.
אך מעבר לתחושה שניתנה לי הזדמנות נוספת לחיות שנים נוספות ובריאות, החוויה אצל פרופ׳ ישי לכטר ובית חולים אלישע הייתה שונה מכל וכל מהקודמות. צוות האחיות כולם נחמדות קשובות מתקתקות, המתנה לבדיקה מאד סבירה, ופרופ׳ ישי לכטר הוא דוגמה לאיך צריך כל רופא להתייחס למטופליו, אין מילים, תודה פרופ׳ ישי לכטר, תודה ד״ר שלמה לבקוביץ, עזרתם לחוויה מתקנת ומצילה חיים, הבדיקה עברה ללא כל כאב, או אי נוחות, חששתי במשך שבועות המתנה לבדיקה והנה עברה כלא כלום.

המלצתי לכל בר דעת, דאגו לביטוח משלים פרטי, כדי שתוכלו ליהנות מרפואה ברמה אחרת, אין לנו כלום בחיים מלבד בריאותנו בה תלויים כל משאלות לבנו. אני מאמין שגם ברפואה ציבורית יש רופאים טובים , אבל החשוב מכל ללכת להיבדק ולא בקולונוסקופיה וירטואלית…

תודה שוב מקרב לב לד״ר שלמה לבקוביץ שפועל מתוך שליחות לא מובנת מאליה , תבורך, עזרת בטוח לעוד הרבה אנשים.

בכבוד רב,
דניאל

 

עדויות נוספות

המצפן - ליווי ע"י סטודנטים לרפואה

*הליווי אינו מהווה ייעוץ רפואי או טיפול רגשי.

מעוניין לקחת חלק

חרבות ברזל הרשמה לליווי

האם הליווי הוא עבור מטופל/ת או בן/בת משפחה?

מתעניינים בתכנית מלווים

הרשמה לקבוצת תמיכה און ליין

יחד בדרך - הרשמה לליווי

האם הליווי הוא עבור מטופל/ת או בן/בת משפחה?
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

תרומה לארגון המצפן

ליווי מטופלים בסרטן
ע"י סטודנטים לרפואה

"המצפן" הוא ארגון התנדבותי שמטרתו להעצים מטופלים באמצעות כלים וידע שיעזרו להם לנהל ולהתמודד עם מחלת הסרטן. הליווי נעשה ע"י סטודנטים לרפואה שעוברים הכשרה מקצועית- מתוך מטרה להשפיע על הרופאים שיהפכו להיות.

תרומות יגיעו להכשרת הסטודנטים המלווים, ליצירת תכנים וכלים למטופלים, ולשאר הפעילות השוטפת של הארגון בהתאם למטרותיו.

דילוג לתוכן